Reklamační řád

Kontaktujte nás prosím přednostně e-mailem (info@nalepte.cz), pomůžete nám tím vyřešit vaši reklamaci/vrácení zboží co nejrychleji. Uveďte prosím v předmětu e-mailu číslo vaší objednávky a do těla zprávy ve zkratce popište požadavek, problém či dotaz. V co nejkratším termínu Vás kontaktujeme ohledně postupu a řešení.

Vrácení zboží – Výrobek nevyhovuje mým představám

Vyplňte Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře nebo v e-mailech, které jste obdrželi po vytvoření objednávky. Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu (není podmínkou). Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.

Zásilku zašlete na adresu:
Jan Kováč – Nalepte.cz
Buřenice 59
39501 Buřenice

Poškození při doručení – Výrobek přišel poškozený

Nevyhazujte zatím přepravní obal a vyfoťte předmět problému. Pro reklamaci u přepravce potřebujeme také fotodokumentaci přepravního obalu. Nejpozději do 3 dnů od doručení zboží nám fotodokumentaci pošlete s číslem vaší objednávky na e-mail: info@nalepte.cz.
Budeme vás neprodleně kontaktovat ohledně postupu dalšího řešení.

Reklamace – Výrobek vykazuje vadu

Prosíme primárně o zaslání e-mailu s popisem a informacemi o problému. Odešlete na e-mailovou adresu info@nalepte.cz. Uveďte prosím v předmětu e-mailu číslo vaší objednávky a do těla zprávy ve zkratce popište problém. Pokud je to možné připojte také fotodokumentaci poškození/vady. Budeme vás neprodleně kontaktovat ohledně postupu dalšího řešení.

Nekompletní zásilka / Záměna zboží – Zásilka neodpovídá mé objednávce

Prosíme o zaslání e-mailu na adresu info@nalepte.cz. Uveďte prosím v předmětu e-mailu číslo vaší objednávky a do zprávy napište o jaký problém se jedná. Budeme vás neprodleně kontaktovat ohledně postupu dalšího řešení.